㋡بیخود㋡

㋡بیخود㋡

منو این همه خوش بختی محاله...

 

رفتم پیش دکتر روانشناس میگه به مشکلات بخند!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مرغ کیلوئی شش هزار پانصد! (هههههههههه)
نان 500 تومن! ( هههههه!)
روغن دولیتری ده هزار تومن( ههههه آی دلم !)
... قند کیلویی دوهزار تومن! (به من چه آخه من که چایی خور نیستم هههههه!)
سوسیس کیلویی !9500 (وااااااااااااااااای دلم درد گرفت از خنده)
گلابی کیلویی 9 تومن !(خخخخخخخخخخخخخ)
کره و پنیر و شیر و ماستو.....( ای خدا اینا هم هههههه!)
منو این همه خوشبختی محاله محاله محاله!!!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: RoOoOoOoOoOoOoOoOoYA ׀ تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

این بلاگ رو ساختم تا بعضی حرفا رو بزنم که بعضیاش حرف خودمه و بعضیاشو از دیگرانه که خوشم اومده ♥♥♥♥♥ سعی می کنم مطالب به روز جالب و سرگرم کننده باشه ...تا زیاد بیاین دیگه ♥♥♥♥♥ کپی کردن مطالب بدون نوشتن منبع کاملا مجاز است راحت باشید :)


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , gratuitous.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM